За нас
Bestway Global Holding Inc. е мултинационална корпорация, основана през 1994 г. в Шанхай, Китай.
Bestway е световен лидер в сектора за надуваеми продукти за отдих и спорт, като държи една трета от световния пазарен дял в тези сегменти.
Марката Bestway, част от Bestway Global, е световноизвестна марка за продукти за отдих и спорт.
Bestway има 13 дъщерни дружества на пет континента и е създала търговски организации с марка Bestway в 82 държави.
Продуктите на Bestway се продават в повече от 120 страни по света.
Bestway създаде 3 регионални отдела за научноизследователска и развойна дейност, разположени в Европа, Съединените щати и Шанхай, Китай.
Bestway разполага и с центрове за следпродажбено обслужване в 73 страни по света.
5 производствени съоръжения по делтата на река Яндзъ в Китай и в Югоизточна Азия са изцяло собственост на Bestway. Заводите на Bestway се простират на 1,8 квадратни километра, с общо 1,8 милиона квадратни метра конструкции.
Пет производствени съоръжения, изцяло собственост на компанията
Задгранични дъщерни дружества и научноизследователски и развойни центрове
Мисия & Идеология
Мисия: На първо място щастие, доволни клиенти, щастливи служители и свят, изпълнен с радост.
Визия: Щастливи в работата, щастливи в живота. Чрез предоставянето на продукти и услуги, които отговарят на очакванията, създаваме щастливо и дълготрайно преживяване в спорта и отдиха за всеки човек на земята.
Екологично, социално и корпоративно управление
Алтернативна енергия:
Слънчеви панели с площ 215 000 квадратни метра, представляващи 20% от общото годишно потребление на електроенергия, намаляват емисиите на CO₂ с 15 000 тона годишно.
Енергийно ефективен дизайн:
Включване в производствения цикъл на 30 000 тона PVC отпадък. Намалени емисии на CO₂ с 46 000 тона годишно. Продуктите отговарят на GRS сертификация.
Енергийно ефективно опаковане:
Хартиените опаковки на продуктите са 90% рециклирани; 97% от опаковките са рециклируеми. Опаковките за сезон на продажби 2026 отговарят на стандартите на FSC.
Интелигентно производство:
Инвестицията в оборудване от 11 милиона долара спестява разходи за труд и подобрява качеството.
Енергийно ефективна логистика:
Мултимодален транспорт морски-железопътен транспорт и транспорт море-море. Намаляване на емисиите на CO₂ с 4000 тона.